Sunday, September 17, 2017

Photoshoot?

Assalamualaikum and hi. Sumpah lama aku tak update blog ni. Aku asyik cakap nak update, tapi itu semua ....

sembang

sembang

sembang

sembang

omong kosong. You know, bila makin tua ni makin malas nak update blog. Aceceh. Sepatutnya aku kena tidur sekarang sebab esok ada kelas. Tapi kelas pukul 2 petang. Jadi, aku ada masa lagi la nak berjimba malam ni.


Supposedly, haritu aku update pasal aku dengan kawan kawan lama gathering then kitorang buat sesi photoshoot. Ceh tak la photoshoot mana. Tapi disebabkan macam macam hal jadi dan aku sangat malas nak update apa apa. Biaq lantak pi la. Ni apa yang aku rasa hari tu la.


Tapi harini, Alhamdulillah rasa rajin pulak nak update yall.
Oh yang pasal acah acah photoshoot tu, aku pun sebenarnya dah lama tak guna kamera tu. And aku memang tak reti guna manual. Selalu guna auto. Since cuti haritu aku tekad nak belajar setting manual, so dapatlah gambaq lagu nii..












So, aku agak lega. Aku ingat gambar akan hancur lelws bila setting manual. Tapi, aku puas hati la jugak. Ni semangat lagi nak ambil gambar ni. Acah acah je aku dalam gambar gambar tu. Hiks. Banyak lagi gambar sebenarnya, maybe akan diupdate esok? sebab aku dah mengantuk sangat sekarang. sooo..

Have a nice sleep. 
Until then, bye 


No comments: