Thursday, April 21, 2016

Alhamdullilah

Assalamualaikum guysss, sihatkah kamu-kamu?Harap u guys semua terlebih sihat macam aku tau.Haha. Takde la. Lawak hambar. Alhamdullilah final exam untuk semester 2 dah habis, 17/4 haritu. Budak part2 yang habis paling lewat untuk final semester ni.Sedih bak anggg. Haha. Sokay , mesti ada hikmah ya. Lama juga kitorang semua lepak kat U sebelum balik bercuti. Dah habis dah pun final. Tawakal itu penting lepas berusaha. Macam aku cakap sebelum ni, InsyaAllah cuti ni aku cuba untuk update blog . Sebelum ni pun aku ada cakap macam tu juga. Tapi biasa la, sibuk, jadi nampak sangat disitu macam hangat-hangat tahi ayam . Sayang la pulak kat blog ni kalau tetiba aku nak lupuskan beliau kan. Dramatis betul ayat aku. Dari form2 aku bela blog ni smpai aku sekarang dah masuk U. Hidup lagi blog ni , cuma sangat jarang diupdate. :Nanti saya update awak selalu ya blog ;)

Habis cerita tu , So dalam waktu cuti yang baru start beberapa hari ni ,  boleh tahan juga la aku mereput kat rumah. Cuti ni aku ingat nak buat part time. Tapi , mak aku cakap tak payah susahkan diri. Aku pun okay jela. Patuh ok patuh. Jadi cuti kali ni , aku lepak dengan comot dengan oyen jela. Sambil tengok anime.Aku tak suka anime sebenarnya. Bosan kot layan anime. Habislah , aku dibenci dengan peminat-peminat anime sedunia. Tapi , aku suka gila kat satu anime ni , Shijoku Shoujo kalau tak silap tajuk dia. Aku ambil anime ni dari sorang housemate aku kat K.Pilah. Thank You Intan :) hehe.

Aku rasa tu je aku nak update untuk entry kali ni , InsyaAllah ada masa aku update lagi. Jaga kesihatan ye. Sekarang El-Nino. Minum air masak banyak-banyak. Pesanan ikhlas dari aku. Chiaow. Assalamualaikum

No comments: