Friday, April 22, 2016

DolSot Bibimbap , DubuYo

Assalamualaikum , sihatkah kamu-kamu? Kalau sihat bagus-bagus.Aku lupa yang aku tak review lagi lepas aku makan dolsot bibimpap haritu dekat Dubuyo , Seremban Prima. Nak pergi makan hari tu tidak diranncang ya. Habis je paper terus pergi . Bagus betul kami. Kitorang ingat haritu nak pergi Seoul Garden di Palm Mall , Seremban , tapi macam tak berbaloi , sebab sampai Seremban haritu dah pukul 6.30 pm. Nak makan sampai lebam dekat Seoul Garden pun macam tak cukup masa je. Hehehe, so kami dengan riangnya pergi ke Seremban Prima . Sampai situ maghrib .  Maghrib2 tu juga kami melantak makan dekat DubuYo . Anak sapa la tuh . First impression aku dekat DubuYo ni , lawaaa. Replika makanan-makanan yg display dekat luar kedai pun sangat menyelerakan. Bagus la , memudahkan customer yang baru first time nak cuba makanan Korea buat pilihan. Mostly ramai customer Chinese waktu kitorang masuk tu . Okay aku tak ambil gambar replika kat luar kedai tu. Lupa --' Jadi aku letak gambar yang aku pinjam dari google . 


Comel kan replika tu .
So kami waktu tu masuk dengan bangganya , nak makan makanan korea kan uolls. Aku haritu makan Dolsot bibimbap . Yang dihidangkan bersama claypot . Sedap :) Happy gila aku waktu tu , dapat makanan sedap . Satu je boleh gembirakan aku , makanan yang sedap jeng-jeng . Lagi best kalau kita makan waktu dia panas-panas. 

DolSot Bibibmbap yang sedap . Gaul dan makan .Yeahhhhh .



Itadakimasssss










Nama air dia roasted barley kalau tak silap. Sedap bila minum lepas makan. Kalau tak agak hambar. Jujur k jujur. Overall sedap sangattt untuk DolSot Bibimbap la. Oh , kimchi dia pun sedappppp . Aku selalu beli kimchi dalam packet-packet tu . Rasa tak sesedap kimchi dekat DuBuyo . Side dishes dia pun sedap dan bibimbap dia pun banyak , so korang boleh la makan sampai lebam . DubuYo bukan ada DolSot Bibimbap je :) Banyak lagiii . Boleh klik ni DubuYo
Okay , chiaow. Assalamualaikum. 







1 comment:

Unknown said...

alamakkk macam sedap . tapi dekat seremban jeke ada?