Sunday, May 14, 2017

Free Sample ?

Assalamualikum and Hi. So harini aku nak update pasal free sample. Free sample tu apa? Basically, free sample ni macam latest product yang sesetengah company hasilkan, lepas tu company company ni bagi secara free so semua customer diorang boleh try. Then, kalau berminat atau produk tu sesuai dengan korang so boleh la beli. Selalunya free sample ni boleh request secara online dan yang paling penting free. Siapa je yang tak suka barang free kan? heh heh heh.

Haritu, aku dapat free sample hair shampoo and conditioner from Dove. Aku pun lupa bila masa aku request free sample ni . Packaging dia comel sangat. Selalunya, kalau free sample dia akan bagi shampoo atau hair conditioner ni just dalam packet kecil. Tapi yang ni, dia bagi dua ketul botol shampoo tapi of course size yang kecik ler jugak. (masih comel) hokay. Seronok tau, tiap pagi tunggu posmen hantar barang sample. Perasaan dia macam tengah tunggu orang post hadiah dekat kita padahal tengah tunggu free sample yang kita request sendiri.
Jadi, aku nak share link website untuk korang request free sample juga huehuehue. 

Sharing is? Caring~



Have a nice day.
Until then, bye

2 comments:

Cik Jaja said...

kawan pun ada ckp pasal free smple. dia company yg buat shampoo jugak.

Vanilla Maple said...

wow.nak jugak la free sample. hehehe.